עסק חדש לא תמיד יכול להשקיע בעובדים, שכן העסקת עובדים מחייבת אותו בהוצאות ומחויבויות לטובת מימוש הזכויות הסוציאליות של כל עובד. כמו כן, יזם שפותח עסק חדש ושואף לקדם רעיון חדש, רוצה לנצל את מלוא האנרגיות והמשאבים שלו בקידום הרעיון, המוצר או השירות שלו, ולהקדיש את זמנו לתכל'ס.

אלא שניהול עסק אינו מסתכם במכירה ובסגירת עסקה, וכל מי שמנהל עסק, קטן ככל שיהיה, מתוודה די מהר לעובדה, שניהול החשבוניות, התשלומים, הטפסים, הטלפונים, הגבייה, ההזמנות ועוד כמה וכמה מרכיבים בעסק, עלול לקחת הרבה מאוד זמן ואנרגיה, ופעמים רבות לפגוע בפעילות השוטפת של העסק המתחיל או לעכב את התפתחותו במהירות האפשרית.

בדיוק בנקודה זו אני נכנסת לתמונה, ומציעה את השירותים שלי עבור ניהול משרד ושירותי גבייה.

שירות האאוטסורסינג מאפשר לכל יזם ועסק מתחיל לעבוד בשקט ובנחת, כשכל תחום הניהול של העסק, שמתבצע מאחורי הקלעים מכוסה. זה כולל גביית כספים מלקוחות, ניהול החשבוניות וההזמנות בעסק ובגדול, כל מה שקשור להנהלת החשבונות והטופסולוגיה, שנחוצה בעסק.

מבלי לשלם משכורת חודשית או שעתית, מבלי להתעסק בימי חופשה או מחלה, מבלי לחפש אחר עובדים אמינים ומסורים- פשוט להזמין את השירות המקצועי, שמשלים לכם את כל מה שחסר לכם בעסק.

המזכירה שלך בעסק יודעת לעשות הכל!

  • מענה טלפוני
  • שירות הודעות
  • תיאום פגישות
  • ארגון, תיוק והדפסת מסמכים
  • ניהול קשרי לקוחות
  • ניהול פיננסי
  • ניהול מעקב אחר הזמנות רכש ותיאומים לוגיסטיים
  • טיפול במסמכי יבוא/ יצוא
  • ניהול פיננסי מקיף
  • ניהול משא ומתן עם ספקים ונותני שירות
  • גביית כספים

רוצים להספיק יותר? פנו לעצמכם זמן מבלי לפנות דלפק, ושאלו אותי על שירותי ניהול המשרד ושירותי הגבייה שאני מציעה!